Nu är det snart jul igen...

Har haft en trevlig helg. Men i måndags var det knöligt med skolan då min klass slutade förra veckan för deras stora test är denna veckan. Skolan visste inte var de skulle placera mig för de två klasserna som är kvar anser de är för låga för mig. Men jag har inget imot att gå i de klasserna bara bra att öva basik grammatik. Så i måndags var jag med men igår kom en ny tjej och vi bildade en klass.
Idag köpte jag en julklapp till mig själv, ett änglaspel som faktiskt är från Sverige :) är riktigt nöjd och nu börjar julkännslan komma lite kalla fall.
Blev överlycklig när jag och två tjejer till gick från liberation station till posthorn puben så såg vi "snö" (massa hagel) blev riktigt glad för saknar verkligen snön och kylan.
Kramar Rebecka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0