duktig?

igår eftersom det var måndag städade jag och strök men jag tog även en jobbingtur igår har äntligen hittat en runda som går runt så jag slipper springa fram och tillbaka tyvärr tar den bara en halvtimme att jogga +gå i nu läget, men vi får se tanken är att jag ska jogga imorgon med. Försöker bli bättre på att röra mig. 
idag strök jag sängkläder och bytte sängkläder vek tvätt slängde döda blommor stälde tillbaka utestolar mm som blåst iväk under natten och tog en runda till stan för att treffa Rebecca inna hon åker hem till tyskland i två veckor, kommer sakna att ha henne här men vet att hon kommer ha sjukt kul hemma. på bussen hem had en kvinna hört att jag var från sverige och började prata med mig hon skulle till sveige nästa vecka någon stans uppe vid umeå men hon viste faktiskt var jönköping ligger så var chockad. Det var en trevlig pratstund. Blev ingen promenad eller joggingtur idag har träningsvärk och jag och Rebecca gick runt i stan hela tiden + sträckan till och från bushålplatsen så det fick räcka för idag.
Kramar Rebecka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0