Lugn helg..

den här helgen är dottern hos sin pappa så det blir en lugn och skön helg och mamman åker desutom iväg imorgon till england och kommer hem på söndag kväll. Så imorgon kommer jag ha huset för mig själv vilket ska bli väldigt skönt och jag får sova länge, behöver ta igen lite sömn eftersom jag inte alltid gått och lagt mig när jag borde.
Idag skulle jag träffat en kompis för lunch och sedan sett en film nu på kvällen men blev tyvärr inte så nu när hon med blivit sjuk. Tur att jag håller mig frisk ialla fall *peppa peppa ta i trä*. så blev en liten tur in till stan för att komma iväg från huset och posta ett brev till folksam. Till middag åt jag pasta med salt och smör *mums* och efter det efterrätt innehållande jordgubbar, blåbär,marränger och glas det är för gott! vi har haft det till efterätt tidigare i veckan tur att det ialla fall känns lite nyttigt ;).
 
Vill ochså säga ett stort grattis till min kussin Johanna som idag fyllde 12!
Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva ut i hundrade år.....
Hoppas du haft en underbar födelsedag och att du får många bra paket imorgon av släkten.
Många STORA grattiskramar från mig här nere i Jersey!
 
Kram Rebecka
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0