KALLT!

inatt var det så grymt kallt på mitt rum så jag sov i tajts, strumpor och tjocktröja och veck täcket dubbelvikt. men jag somnae tillslut. Idag har jag strukigt och gått en promenad på 40 minuter var riktigt skönt och solen lyste riktigt underbart väder. Men huset är riktigt kallt idag med så har stält min rumstermometer på jätte högt för att försköka få upp värmen i rummet lite ialla fall funderar även på att fylla flaskor med varmvatten så det blir lite varmare under täcket. Ikväll är jag barnvakt igen och det är krongel med husförsäljningen då mamman funderar på att köpa huset så nu komemr inegn imorgon(väldigt skönt). Nu sitter jag och spelar lite med älskling.
Kramar Rebecka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0