bonfire

På morgonen går fick jag veta att dottern knappt sovit och att de skulle till en doktor idag och att hon troligtvis behövde vara hemma idag med. så jag underade och beslutade att det är bättre om jag tar hela denna veckan ledigt med eftersom om jag går måndag och är hemma tisdag och jag kan itne gå till skoaln på torsdag för Älskling kommer <3 så är det bättre att spara mina pengar och vara hemma den här veckan. men följde med in till stan när de skulle till doktorn så jag inte är i huset hela veckan. på kvällen åkte vi till en av mammans kommpsarför att se en Bonfire det är som våran poskbrasa/majbrasa var riktigt mysigt och jag pratade massor alla var riktigt trevliga. sen fick vi se lite fyrvärkerier och barnan fick ha som våra tomtebloss fast större att leka med (eller hålla i). var riktigt trött när vi kom hem så var bara direkt i säng för att sova.
idag fick jag lite sovmorgon eftersom jag är hemma och passar dottern idag, så blir bara att ta det lugnt under dagen och tvätta mina kläder och sen ikväll åka in till stan för att gå på skolans pubkväll.
kram Rebecka 
 
bonfire
jag
armbanden jag fick av Dottern
 


Kommentarer
Veronica

Älskar dig!!
Snälla uppdatera lite så jag kan se lite vad du har gjort.. Jag mår bra då..kram.
Pappa hälsar

2012-11-19 @ 17:31:40
URL: http://swahns.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0