Solskens promenad..

Idag hade Rebecca och jag planerat att gå till bron men efter halft dåligt väder och risk för regn bestämde vi oss för att åka in till stan istället. men väl inne i stan blev vädert bättre och jag gav förslaget att åka dit ändå vilket vi gjorde efter att vi åkt och lånat gummistövlar från hennes hus. Det var en väldigt vacker skogsväg och det var ännu bättre eftersom två träd hade vält på vägen som vi fick klättra runt. Bron var väldigt häftig Rebecca berättade att den var från andravärldskriget. den såg ungefär ut som en sådan dam som man gör för att utvinna el.
 
sen släppte Rebecca av mig vid flygplatsen eftersom jag skulle ta bussen där ifrån men den var sen så den åjte som bussen efter vilket gjorde att jag missade min buss hem vid fyra men när jag går in å bussstationen så har den inte gått än även att klockan är 16.20 vilken tur man kan ha!
Ska snart göra mig klar för att gå ut då ikväll är sista kvällen jag kan gå ut med Rebecca.
Kram Rebecka
bron
våren är här
bron från avstånd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0