dagarna går fort..

har varit en rolig men jobbig vecka väldigt mycket tjat från kusinen att hon är hungrig och massa tillsägelser om att de ska städa. i fredags gick jag ut på kvällen först skolmiddagen som var riktgigt god och efter de de vanliga ställena. jag hade riktigt roligt. lördagen låg jag ritigt länge i sängen och vid ett så åte mamman så jag tog hand om dottern helaa kvällen. vi gjorde klipp dockor hon var riktigt glad och stolt över dockan och kläderna. idag har vi inte gjort så mkt fick armban och halsband av dottern som de gjort tidigare och sen hjälptes vi alla tre åt med att fixa vänskapsarmband till dottern och hennes kompis och tittade sedan på prinsen och jag.
Kram rebecka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0