Muffinsbak

Idag och igår har tjejerna varit snälla igår spelade vi monopol gick riktigt bra fast jag inte van. Och efter lunch hade jag lovat tjejerna att de skulle få sminka och fixa mitt hår har nog aldrig varit så fin, med blå ögonskugga och hade även råda upp till ögonbrynen men det tig de bort innan jag han se men det viktigaste var att de hade kul. Idag har vi bakat muffins eller rättare sagt blandat kakmixen med vatten och ägg och stoppat in i ugnen och tittat på tv de har även lekt på dotterns rum lite. Medan de lekte dammsög jag nedervåningen och moppade den för det är någon som ska komma på visning imorgon så vi kommer åka hem till dotterns kusin medans de visade huset. Så imorgon måste jag se till att allt ser fint ut till tre.
Kramar Rebecka



Kommentarer
Anonym

Vad fin du är älskling! <3

2012-11-01 @ 03:39:59
Sonny

Vad fin du är älskling!

2012-11-01 @ 03:40:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0