Mys helg följt av en lugn helg

Från den 8-11 var min älskling här hos mig var underbart och vi tog det mestadels väldigt lugnt och nöt av att få vara tillsamans förhoppningsvis lägger ahn upp några bilder när han läst detta ;).
 
Fredagen deltg vi i skoalns lunch det var hur gott som hälst vi tog båda kykling och sedan sticky toffi pudding med glass som var hur gott som hälst och efter det gick vi ut till de vanliga ställerna för att dansa lite, blev inte mycket dans mer kramar.
 
Här kommer det lite bilder... ;) /Sonny
 

Sonny har anlänt till Jersey! :D
 
Fota stranden, inte så mycket folk den här årstiden.
 
Ett slott utanför Jerseys kust.
 
Puss på älskling. <3
 
Var så skönt att få träffa min älskling igen!
 
Sonny på restaurangen!
 
Och söta Rebecka på restaurangen!
 
Fodralet som jag köpte till Rebecka, kunde inte låta bli. :)
 
Den RIKTIGT goda efterätten till maten!
 
Det var en riktigt mysig helg! <3 Saknar dig älskling, ses snart igen!
 
 
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
 
Denna helgen har famileen haft besök vilket har gjoort att jag har fått sova i dotterns säng medans hon sov inne hos mamman. det har funkat bra men saknade att kunn komma åt mina saker när jag vill och att ha ett ställe att göma undan sig på.kunde tyvärr inte föla med när de hittade på saker för familjens bil rymmer bara 4 personer men i det underbar söndagsvädret tog jag en långpromenad och bara njöt av solen och sedan av tv.Och påkvällen spelade vi jag maman gesterna och en killkompis till mamman ett spel som liknade med andra ord. var chokad över hur bra det gick för mig trotts att det var engelska. det ända jobbiga var när jag inte viste ordet eller när jag kunde det på svenska men inte engelska, sedan fick vi även morötter och gurka att dippa med och lite vin.
Idag har jag varit tillbaka i skolan och försöker lista ut julklappar, har hittat saker till de flästa. 
Kram rebecka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0