2 dagar med underbart väder...

igår var en bra dag då jag köpte en välbehövd plånbok och väska och avslutades med skolans pub kväl där vi fick en gratis drink.
 
idag fick jag ta bussen till skolan eftersom Marions ena värdbarn var sjukt, men jag tästade att använda mitt studentkort som skolan sa inte skulle funka men det gjorde det så åkte för en pund mindre vilket är kanon.efter skolan gick jag i stan och hörde en riktigt bra gatumusikant som fick mig att tänka på älskling.
ssen åkte vi för att titta till huset mamman hjälper till att rusta upp det ser hämskt ut.
sen blev det mat och bad för dottern och sedan stryka för mig och sedan bara ta det lugnt.
Kram Rebecka
min cider och Marion
det underbara vädret som var både idag och igår
gatumusikanten med underbar röst
massa julklapps saker har dykt upp i affärer 
liten gullig bil jag såg idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0