Farväl!

Skrivet av Sonny.
 

Idag åkte min lilla ängel iväg igen efter att ha varit en vecka hos mig, en vecka som gick alldeles för fort! Vi har hunnit med att besöka slottet, museumet, Arthur's Hill, promenera runt på stan och äta fish and chips! En helt underbar vecka helt enkelt... Vi gick upp klockan 6 på morgonen, myste och åt frukost. Vi tog sedan buss till stan och flygbussen till flygplatsen. Vid halv 9 gick hon in genom kontrollen, tårögd. Är alltid jobbigt att behöva se min älskling gråta och hade det inte varit för att solen sken så hade jag nog haft en klump i magen hela dagen sen...
 
Fick i alla fall ett sms av henne när hon hade landat så jag visste att hon var hel och vid liv. <3
 
Tog ett par bilder på väg in till flygplatsen:
 
 
 
Älskar dig Rebecka. <3 Ha en underbar tid i Jersey så ses vi till jul! <3


Kommentarer
Veronica

<3
Rebecka hoppas att du får en lärorik och härlig tid på Jersey. Tack Sonny, för att du tog hand om henne och gav henne en avkopplande tid i Skottland.
Älskar dig
Kram
Mamma

2012-10-01 @ 19:44:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0