lov?

Den här veckan har skolorna lov vilket betyder att jag fick ha lov från mina studier för att vara hemma med dottern och hennes kusin. så idag har vi målat de har bygt en koja lekt affär och gjort snöglober som jag som tur var kom på innan glittret kom i och de lämnade inte köket efter de var fylda med glitter. Jag har för det mästsa kunnat ta det lugnt medans de har lekt runt och sedan sett till så att de städar och fixar iårdning efter sig. när kusinens mamma kom pratade jag lite med henne tills mamman kom hem och då begav jag mig ut på en joggingtur var härligt men märker än en gång att jag inte rört mig på länge och efter det en lång härlig dusch. Nu blir det mat ett bad för dottern och sedan ska jag bara sitta vid datorn eller tv.
Kram Rebecka
utsikten från mitt fönster efter jogging turen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0