Lugn helg?

Igår var jag ute och åt med de tre andra au-pairerna jag träffat här det var trevligt men eftersom jag mådde illa åt jag bara bröd vilket var gott hade jag bestält in mer hade jag inte ätit upp det för fick trycka i mig brödet.
åkte hem och tryckte i mit lite mer mat och förberädde mig för att gå ut.
det var väldigt mörkt på väg till bussen men had emin lilla lampa så det gick bra. 
En av tjejerna klagade och såg inte nöjd ut på hela kvällen och fick skjutsat hem tidigare.
först gick vi till en pub som det var äldre personer i men de splade live musik och det var riktigt mysigt sen gick vi till ett annat ställe för där fans coctail som den tjuriga tjejen ville ha och då blev hon lite gladare men det var helt döt och klockan var ca 10 men vi träffad etre som inte heller var från Jersey och de såg lika vilsna ut som oss så jag frågade omde ville sitta med oss. De höll på att spela in en dokumentär film. de var riktgit roliga och jag skrattade nästa hela tiden med dem. stället var helt tomt men frammåt elva började det sakta komma fler folk och halv tolv började folk dansa och vi hade riktigt kul vi dasade till ett för en av tjejerna skulle upp tidigt idag. Petra var snäll och körde hem oss två som var kvar.
Idag har jag strykigt och damsugit utan att hon bätt om det för vet att hon vill att vi damsuger ofta. hon blev riktigt glad :). vid två kom dottern hem och jag passade henne till sju då Mamman kom hem
kram rebecka
toalleten på resturangen
toa
gissa vilekn som är min ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0