Solen lyser...

idag på morgon fick vi veta att bussarna går idag vilket var en stor lättnad eftersom jag är själv här torsdag,fredag, lördag och till ett på södag. Men en annan au-pair kommpis Petra hade redan lovat att skjutsa mig vilket var väldigt gulligt av henne så jag mötte henne på Liberation station vi pratade en bra stund innan vi åkte mot skolan.
Lektionen idag gick bra och vi bytte kapitel så kommer nog gå lättare hedan efter då jag är med från början.
efter skolan tog jag bussen ner till stan och vandrade runt i solskenet och ångrade stort att jag inte tagit med mina solglasögon till skolan.
Dottern har två aktiviteter idag så de släppte av mig hemma så jag kund egöra salladen och stoppa in pizzan i ugnen eftersom det bara är en kvart hon har hemma mellan aktiviteterna. under tiden strök jag även lite och hängde upp tvätten.
efter det har jag pratat med underbara sofie det var länge sedan så det behövdes och vi bokade in en annan dag för att prata klart. När de sedan kom hem badede vi dottern och dansade loss tillmusiken som spelades, sen blev det lite prat med älskling och nu sängen för att sova:)
Kram Rebecka
Turist tåget jag hade fått ta om dte inte löst sig idag
så härser busshållplatserna ut :)
bra ordmot älskling <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0