Trött zzzzzzzz

Veckan har varit intensiv och det har hänt massor har varit riktigt trött alla dagar.

igår var jag i stan för att träffa en annan au-pair, hon var från frankrike och var riktigt trevlig vi gick runt i staden och kollade i affärer för jag har upptäckt att jag behöver halsdukar, skor och en väska (tror jag).

Idag har jag dammsugit huset och vi har bytt lakan i alla de tre sängarna tillsamman. Efter det åt vi på en pizza restaurang med en vän till familjen och hennes dotter.

Ska börja en engelska kurs på måndag så är riktigt nervös eftersom de inte hört av sig som de lovade men ska iallafall upp dig och kolla på måndag. Då kommer de andra problemet de har lustiga buss kort finns månadskort men då får du bara åka två resor per dag och ska jag hitta på något enare eller ta bussen till stan och byta blir det problem, de hade även ett som du får åka hur mycket du vill på på 5 dagar men vi får se ska fundera lite till.

Imorgon ska jag sitta och vänta medans familjen tränar och sedan ska jag träffa tre andra au-pairer av den är hon jag redan träffat men ska bli kul att få träffa fler nya människor.

Kramar Rebecka

staden
fruktmarknaden utifrån
Fruktmarknaden 
Fruktmarknaden
Bild jag målade på en servett


Kommentarer
Veronica

Finns det bara en stad???

Svar: vet inte tror det :)
Rebecka

2012-10-07 @ 15:06:54
URL: http://swahns.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0