Var ska jag av???

idag fixade jag buss pass efter många om och men blev det tredagars hur mycket jag vill åka pass idag och sedan kommer jag köra med tre femdagars pass och efter en veckas uppehåll ett månadskort :) planerade även så att jag ska gå ut och äta med skolan imorgon kväll det är en av de aktiviteter de erbjuder, ska bli spännan de känner nästan igen och är riktigt nervös.
efter skolan tog jag busen mot stan och hoppade av på vägen för att äta lunch i en park jag sätt på vägen in var väldigt mysig men liten park med en lekpark, var lite sugen på att åka på däckbanan men gjorde det aldrig.Fans även en fin kyrka ijämte.
sen på den andra bussen från stan till huset så viste jag itne var jag skulle av så frågade busschaffören om han kunde hjälpa mig och det sa han att han kunde men det var en snäll tant som frågade var jag skulle av som sedan hjälpte mig istället och buss chaffören frågade om jag skulle av där. Duktig han var på att hjälpa :/
efter det har jag ätit( tror inte mamman vågar låta mig laga mat för hon har köpt färdig mat till mig nu när hon är borta) pratat med sonny och gjort upp planer med en kommpis om att träffas imorgon.
Kramar Rebecka
parken
Parken
Lekparken och den spännande däckgungan
Kyran
Här kommer en bild på huset jag bor i
mitt rum 
min mat


Kommentarer
Anonym

Du kommer säkert ha jättekul med skolan! Skönt att du har massor av saker att göra medan du är borta. :)

Och jag vet att du är riktigt duktig på att laga mat! Kommer ihåg när du gjorde mat till mig när jag fyllde år, det var så sjukt gott. :) Hoppas vi kan äta det snart när du kommer hem igen. :-) Älskar dig <3 --,'--@

2012-10-12 @ 01:28:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0