Utflykt på Arthur's Seat!

Idag följde jag med Sonny till skolan precis som igår, jag satt och läste under tiden han hade sin lektion.
 
Utanför skolan
 
Efter det så tog vi bussen hem och handlade lite. Sen blev det mat och synda oss iväg för att hinna upp på Arthur's Seat idag när det inte regnade.
Det var brant upp men stenar låg som en trappa på vissa ställen så det var inte svårt att ta sig upp men ansträngande var det, tur att vi hade vatten och choklad med oss!
 
Utsikt över en del av Edinburgh med solnedgången i bakgrunden!
 
Älsking och jag <3
Min sötnos i en vacker solnedgång!
 
Hela världen kändes som myror när man stod uppe på Arthur's Seat eller som i den här bilden, på klippformationen bredvid!
 
Fick en blomma av Älskling men han tjatade om att jag skulle hålla den still så koncentrerade mig väldigt mycket :)
Var riktigt fin utsikt uppe på bergen och kunde inte ha blivit en bättre dag, nu blir det att ta det lugn för är ganska trött redan.
 
Kram Rebecka
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0