wow..

i måndags hade dottern uppvisning me pianon fick frågan om jag skulle med av mamman och klart man svararja då. alla var jätte duktiga och var riktigt imponerad över endel. Det var underbart och lysna på och jag log hela tiden, dottern var riktigt duktig och gjorde en duett med läraren.de gjorde korta och ganska läaat låtar men det lät underbart och många av barnen var nervösa,men som tur var det inte så mycket folk vi var i ett normalstort rum och fick plats. De avsnutade men en 18ig kille som var grymt ukrigt han spelade två låtar en julig och en som han skrivit själv som var så bra, var väldigt mysigt att lyssna på alla barnen och han. det var en kanon kväll.
igår köpte jag lite mer julklappar i stan vilket det även kommer bli imorgon då jag ska äta lunch med ett par kompisar :)
kramar Rebecka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0