Jersey väder -.-

Igår var jag på stan med ett par kompisar var väldigt trevligt och vi pratade massor om vad som hänt sedan vi sågs sist :) jag behövde även köpa tandkräm för pressade ut det sista idag på morgonen. Var en trevlig dag och jag fick äntligen tag i den nya tidtabellen eftersom de nu bytt bussbolag här på jersey och den digitala tidtabellen var inte äns hyfsat bra, fans inga tider efter 18.00 och vet att det borde gå några efter det med. Men alla bussar är fräsha. Såg fantastik 4 igårkväll när dottern hade gått och lagt sig och insåg att jag bara sätt tvåan och inte den första men nu har jag gjort det med. Spännande att ha så grymt många kanaler och filmkanaler mm men tror inte jag äns kollat vad det finns på alla kanaler för de är för många, Men det är riktigt bra att ha filmkanalerna.
 
Idag är det rikitg dimma ute igen det avr lite dimmigt igår men inte såhär mycket, men tror ändå jag tar en liten promenad idag det är viktigt att röra på sig. Speciellt när huvudet känns tungt som det har gjort de senaset dagarna.
Kramar Rebecka
Bakgården.
Tack älskling för att jag fick låna din kamera! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0