Melodifestival mys...

Tidigare under gårdagen tog jag en snabb sväng i stan med Rebecca båda behövde komma ut trots att hon var sjuk vilket gjorde att vi inte träffades på fredagen eller att vi går ut ikväll men var skönt att bara få träffas och prata lite. Vi köpte varsin varm dricka och gick till en liten park för att avnjuta solens varama strålar och bara prata.
 
Igår övertalade jag älskling att "titta" på melodifestivalen med mig.(han satt och spelade och hade melodifestivalen utan ljud på andra skärmen) Men det var mysigt en då. Melodifestivalen har alltid inneburit mys för mig, familjen har ofta bunkrat upp oss framför tv med chips och eller ostbågar och pappa har startat alla högtalare i rummet.(ska bli bättre ljud då)
Så att missa Melodifestivalen finns inte riktigt på kartan så jag bunkrade upp mig med popcorn med toffilager utanpå (bättre än söta popcorn men salta är ändå helt klart bäst) marsmellows och ett ljus för att varma dem på sen blev det även lite pringles orginal. Så måste erkänna att det blev lite mysfaktor på melodifestivalen i år med fast att vara hemma framför tv är helt klart bättre!
 
Har även haft huset för mig själv nästan hela helgen men idag kommer dottern hem först och sedan mamman hennes flyg ska landa vid 6 men man vet alldrig. Sen vet jag inte riktigt när dottern kommer för pappan bekräftade aldrig var hon skulle släppas av vid ett här eller hos hennes kussiner men vi vilket fall ska hon leka med sina kussiner till ca 5,6 ikväll så får det lungt tills dess.
 
Många kramar Rebecka
skulpturen vi hamnade vid uppe på bänken
jag i det fina och något blåsiga vädret
redo inför melodifestivalen
 
 


Kommentarer
Sonny

Det var mysigt tyckte jag med, och slog faktiskt på ljudet lite snabbt när det var Japan-killen... ;-) <3

Svar: gjorde du :) tyckte låten var bra faktiskt <3
Rebecka

2013-02-03 @ 13:35:48
Veronica

Vilka låtar tyckte du var bäst?

Svar: tyckte om heart brake hotel och gosa :)
Rebecka

2013-02-03 @ 18:49:09
URL: http://swahns.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0