Julgransprydnader i massor..

Efter skolan idag åkte vi och lämnade dottern för hennes musik lektion åkte vi upp till en affär med massa julgransprydnader och andra utsmyckningar för hemmet. Fans så grymt mycket flera delar med olika färger på julgransprydnaderna i massor. Var spännande och var riktigt chockad över alla olika prydnader och juldekorationer. Men fanns mycket intressant och fint vet att Sofie hade älskat den affären. Efter det åkte vi hem och jag fixade mat till mig korv och potatismos som du bara stoppar in i ugnen, var riktigt gott! Sen har jag sett en film och mysigt ner mig i sängen.
Nu blir det sova många kramar Rebecka



Kommentarer
Veronica

Oj!

Svar: japp oj
Rebecka

2012-11-29 @ 08:50:57
URL: http://swahns.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0