Happy birthday to me....

Det var en spännande födelsedag. Men också jobbig saknade familjen och våra födelsedags traditioner. Men hade en härlig dag tack vare de underbara personerna jag träffat här. På morgonen precis innan dottern och mamman skulle åka kom de in sjungande i köket med ett paket. Var väldigt omtänksamt jag fick ett läppglans, ljus och en mentalskylt där det står girls just wont to have fun. Sedan när jag kommer till skolan hade mina klasskompisar köpt en cupcake med ett ljus på och började sjunga när jag gick in i klassrummet. Efter lektionen stötte jag på mina au-pair kompisar utanför salen och de började med sjunga.
På kvällen tog mamman och dottern mig ut på middag det var ett mysigt ställe vid vattnet. Maten var riktigt god och åt en riktigt god efterrätt glass grädde banan nötter och toffi sås mums.
Kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0