tillbaka

nu är jag tillbaka i Jersey efter 10 underbara dagar hemma. julen var lika mysig som janligt om inte mysigare för Älskling var med och sen fick jag ju en liten extrajul med hans familj var supermysigt. sen gick vi även på bio jag och älskling som han lovat vi såg dne nya twilight tycker den var bra men de skulle inte delat den sista boken i tåvå filmer blev lite för långdraget. Vi mös en massa alla dagar och nyår var riktigt mysig då vi åt fondue och efter det ett bad med lysstavar istället för ljus super mysigt.Sen hämtade mamma oss och vi skålade in det nya året med familjen Borgrot. Sen blev det ett ledsamt farväl på flygplatsen i Götteborg jag grät en massa men tillslut släpte jag iväg honom.
Tiden från jag kommit tillbaka hit har varit bra passade dottern kvällen jag kom anars har jag mäst bara tagit det lungt i huset och idag har jag även strykt en massa!
kramar Rebecka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0