Inte idag med...

 idag fick jag skjuts till skolan av Marion eftersom hon började där idag samma tider som jag så kan få skjuts av henne till skolan nu ett tag vilket är väldigt skönt :) Hade tänkt åka med skolan idag till Elisabeth casle men blev inte så eftersom jag fick riktigt ont i huvudet så åkte med Mamman hem istället sen har jag bara tagit det lugnt idag och besämt mig för att köpa väskan och plånboken jag tittat på imorgon. för det är två av de många saker jag behöver. 
När familjen kom hem igen hjälpte jag dottern att bada och föna håret och efter det blev det mat och jag gjorde läxor tills imorgon.
Kram Rebecka
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0