James Bond

Idag har jag hjälpt till att byta alla sängkläder och damsugit mitt rum och det andra på översta plan. Sedan begav vi oss mot bion för att se den nya James Bond men hon hade tittat fel på klockan(eftersom man stälde om klockorna idag) så vi åt lite på stället ijämte. Filmen var mycket bättre än de andra med Daniel Craig den var rolig och mer lik de gamal filmerna men de saknade fortfarande den sexiga känslan man får av de gamla skådespelarna. Han flörtar för dåligt med tjejerna och får ha sex med dem ändå det är bara lustigt. Men den var bra och värd att se. nu blir det prata med älskling och sedan sova 
Kram Rebecka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0