En lugn sista dag...

Idag har vi bara tagit det lugnt och njutit av sista dagen tillsamans. Vi tog en promenad ner till afären för att handla lite och senare en lite längre promenad där vi gick igenom en park som kallades för Inch Park, det var värligt blött där på vissa ställen men som tur inte på gångvägen eller i lekparken vi åkte rushkana i. Det var en väldigt fin "borg" som ruscheanan började i så var tvungen att ta kort ;) nu packar jag ihop det sista och vi tar och myser och njuter av att bara ha varandra nära.
kramar Rebecka
Gillade trädet i bakgrunden, så älskling fick stå modell framför det ;)
 
... och naturligtvis fick jag stå modell tillbaka.
En skolbyggnad i Inch Park.
 
En väldigt fin regnbåge fick vi allt se också!
 
En lekpark som vi busade runt lite i, kul att den var "inbyggd" i berget.
 
... och baksidan av lekparken!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0