Framme i regnet :)

Nu har jag varit framme hos Sonny ca en dag :) han inte skriva igår tyvärr men resan gick bra flyget var försenat och först skulle det inte gå förens 20 över fyra men det ändrades lite senare till tre.
Pratade nästan hela tiden med en engelsk killen som satt jämte mig. Blev lugnt så fort vi fick rada upp oss för ombordstigning innan det var jag riktigt nervös.
När jag kommit fram lyckades jag hitta rätt buss och begav mig till stan där Sonny skulle möta mig :) hittade honom trots att jag missade att gå av på rätt station :)
Idag har jag varit med Sonny i skolan och sen har vi tagit det lugnt.
Kram Rebecka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min Resa

Min resa som Au-Pair till Jersey i ett halvår.

RSS 2.0